maandag 26 augustus 2019

Maandag goede start van de werkweek

Vanmorgen ging de wekker om 7:15 en ik zat op tijd op de fiets.

Geen bekenden onderweg.

Samen gewerkt met Ad en Eric in de fietsenwerkplaats.

In de pauze even richting De Weverij gelopen en Manon en Elise o.a. ontmoet.

Van Monique kreeg ik een frikandel en ik had ook nog friet en/of kroket kunnen nemen, maar dat heb ik niet gedaan.

Aan het einde hoopte ik Sies in De Weverij te ontmoeten, maar hij was er niet.

De rit terug ging goed.


Rompertsebaan; groep ganzen ze vlogen later weg


GGZ bij Vogelstraat


Bekend punt


Julianaplein hoek Koningsweg


Julinaplein


Smeedwerk bij lantaarnpaal
deze brug heeft er 6
3 aan elke kant


Essent gebouw met stuwen


Ophalen oud papier


Zorgpark Voorburg kas nooit binnen geweest


Pad bij de watertoren


Koffie drinken buiten


Stukje fietsenwerkplaats


Boor standaard


Weer genoeg papier


Andere kant mobkar, fietskar, aquarium en rolstoelen  


Beelden voor de kerststal ingepakt


Woestijnratjes / Gerbils 


Zaagsel


Bladblazer


Opening naar de dieren, handvat zodat 
je geen schrikdraad hoeft vast te pakken


Kroket en drinkyoghurt afgeprijsd 


Gele huizen Voorburg


Laatste stukje Zilverlinde


Staat er alweer een tijd


Carillon 


Per uitzondering kwam ik hier vandaan


Chinees ongebruikelijke hoek,
Maurickplein afgesloten  


Segers gemaal Bossche Broek


Mgr. Diepenstraat bij Prins Hedrikpark kunst
2 hoge zuilen die elkaar niet raken 


De Amazones links bij dezelfde kunst


Nieuwbouw van De Hooghe Clock
in het midden net te zien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.