dinsdag 13 augustus 2019

Dinsdag terug van AS veel regen

De dag begon redelijk normaal, de wekker ging om 7:45 en een half uur later was ik onderweg.

Onderweg een paar foto's gemaakt, via Moeskampweg gereden.

Gerda was er weer en verder was het erg rustig.

Toen ik weer op de fiets wou stappen regende het, regenjas aangedaan.

Zoals gebruikelijk op de dinsdag via de Helftheuvelpassage gereden. Deze keer ipv rechtsom linksom begonnen met lopen.

Chocolade en blikje drinken gekocht.

Toen ik weer wou vertrekken regende het hard. Paar minuten gewacht maar het werdt niet veel minder.

De hele weg terug regende het hoewel hat laatste stukje wat minder. Belangrijke dingen droog kunnen houden, maar mijn schoenen waren erg nat ook van binnen.
Andere broek aangedaan, dan kan de natte opdrogen.


Je kan twee kanten op, bijna altijd links 


Noorderplas


Kleine bocht


Daar kwam ik vandaan


Windmolen


Begin Maasoeverpad


Rommelig terrein


Laatste stukje gaat wat steiler omhoog


Stukje schrift


Andere week


Werkplek met deze blog in beeld


Kopieermachine en kunst en zo AS


Stukje kast 


Andere kast


Stress handje staat succes op


Pc met stiften en zo 


Helftheuvelpassage


Ballen apparaten


Racemonster kinderspeelgoed


Daar naast


Pindarotsjes wit koop ik zelden


Big Bazar A divers


Big Bazar B Poppen


Big Bazar C mini puzzel


Big Bazar D schuursponsjes


Bik Bazar E calculator


Big Bazar F Liniaal en zo


Big Bazar G aanstekers


Blikje en restant chocolade


Andere winkel fietsverlichting


Parkeerschijf

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.