vrijdag 23 augustus 2019

Vrijdag OAD Vught

Gisteren was mijn vader op bezoek, we zijn langs het Maximakanaal gereden over een nog onbekend stuk. Bij de Lachende Vis Oud Empel ijs gehad.

Daarna naar de Lokerenpassage Jumbo gegaan voor de boodschappen; Boboti deze keer.

Daarna heel even in de tuin gewerkt.

Vanmorgen op tijd vertrokken naar Vught. Oad gehad (Ontwikkelings gerichte Arbeidsmatige Dagbesteding) Het was niet zo druk, bezig met zeep en doosjes en zo geweest.

Terug via de Bossche Broek en Parade en zo naar het Stoepje en Pjotr gegaan.

Het ging niet makkelijk maar precies net genoeg energie en zo.


Maximakanaal bij sluizen


Schip kwam net voorbij


Onverhard pad


IJscoupe gehad in Oud Empel Lachende Vis


Niet erg origineel


Orthenseweg / Aartshertogenlaan


Las feest spullen bij Tango Aartshertogenlaan


Ook bekend punt


Stuwen bij Essent gebouw
Tijdje geleden 10 augustus overheen gelopen 


Vughterweg 4 blokken van 2 huizen


Vught Glorieuxlaan hoogwerker


En andere hoogwerker ook in zicht


OAD zeep inpakken
Overtoom lage grijze bak


Stoffen met stickers


Hoef ik nooit iets mee te doen


Ringetjes en zo


Oud document


Ander werk heb ik verleden week gedaan


Mob kar noem ik dit


Blind, braille onderin 


Nog meer zeep werk 


Hier 22 gemaakt


Water tap punt


Aluminium profielen en zo


Fiets parkeer ik bij deze boom.


Maurickplein tent


Bij Maurickzicht


Roodbont vee met daarachter de Sint Jan
Bossche Broek


Orangerie
Sint Josephstraat 15, 5211 NH 's-Hertogenbosch


Roestvrijstalen koe noem ik dit


Koek bij het Stoepje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.