zondag 3 maart 2019

Zondag nat met kerkgang

Deze ochtend kon ik moeilijk uit bed komen. Maar het is toch gelukt om op tijd te arriveren bij de kerk.

Vanwege de regen op de heenweg geen foto's gemaakt.

Bij de aanvang van de dienst zat ik in de ontmoetingsruimte en zag mezelf zwaaien naar de camera.

De voorganger kandidaat Groeneveld heeft in mijn  boekje geschreven.

Lang blijven kletsen na de dienst. Regenkleding was nodig voor de rit terug. Wat droge tussenstops gebruikt maar niet bij chauffeurscafé Treurenburg binnen geweest.


 
Ontworpen om iets op te leggen toilet kerk

 
Selfie in de GKV kerk

 
Melk en suiker
lepeltje en mok hier niet zichtbaar

 
Kruiskampsingel

 
Water bij de Kruiskampsingel

 
Gesnoeid

 
Meanderflat

 
Gras en Groen Ruwekampweg

 
Ruwekampweg RWW keuringsstation

 
 
Vrachtwagen uit het buitenland hier geparkeerd

 
Graaf van Solmsweg

 
Begin Engelen

 
Uit een andere hoek

 
Bootje wat dichterbij 
 
Zig zag weg bij boerderij; ongebruikelijke hoek

 
Deze keer hier geen schip 

 
Kerk Engelen nooit binnen geweest

 
Water staat hier erg laag

 
Hier ook laag

 
Richting sluis Henriëttewaard

 
Links naar boerderij alle overig verkeer naar rechts

 
Viaduct onder spoor 's-Hertogenbosch - Zaltbommel en verder

 
Even droog

 
Spaanse vlag bij begraafplaats Oud Empel 
Waarom weet ik niet 

 
 Maria beeld
 
 
In / uitgang begraafplaats

 
Had ik in het boek geschreven

 
Onder de A2

 
Deze ook, rechts richting Oud Empel

 
Heb de pilaren niet geteld

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.