zaterdag 16 maart 2019

Zaterdag regenkleding

Vanmorgen uit kunnen slapen.

Kwam er gisteren achter dat mijn regenjas er niet was. Waarschijnlijk laten hangen bij de Inpak Kettingweg Vught. Vandaag maar op jacht geweest voor een nieuwe komt ook van pas als reserve als ik de andere terug vindt. 

Helemaal richting Helftheuvelpassage Hema gereden. Voor €22,50 geslaagd voor een nieuw regenpak. Stond na afrekenen even te passen toen ik Ria ontmoette; dat is redelijk toevallig want we wonen vlak bij elkaar.

Rondje gelopen Helftheuvelpassage normaal alleen dinsdagmiddag van toepassing.

Via De Taling huis gereden. Ik was daar lang niet meer binnen geweest.

Het laatst stukje via omweg over voetpaden gefietst.

Dadelijk boodschappen halen en koken en eten, om 19:00 begint er een avond in de Apstolische kerk Evertsenstraat 1.

 
Supercoop Rompertsebaan

 
Belangrijke brug Rompertsebaan

 
Makelaar

 
Kapsalon Mourad

 
Buitendijk schip ligt er al heel lang

 
Brug

 
Daar kwam ik vandaan

 
Klimtoren en bomenlaan

 
Water bij bomenlaan

 
Hoe lang zou deze laan zijn?

 
Kooikersweg riet niet gesnoeid

 
Richting Helftheuvelpassage

 
Hema A

 
Hema B

 
Hema C

 
Hema D

 
Hema E 

 
Hema F Make up

 
Kinderspeelgoed als je er geld
in gooit gaat het bewegen

 
Big Bazar

 
Etos A

 
 
Etos B

 
Etos C

 
Etos D

 
Etos E

 
De Taling hier was vroeger de computerhoek
Was ik vroeger actief in
Mijn sleutel voor het postvakje werkte nog wel
Jaren niet gebruikt zat aan mijn herenfietssleutel.

 
Kunst bij het park achter De Taling daarachter de Makro

 
Hier weinig veranderd

 
Bomenlaan richting Helftheuvelpassage

 
Zijweg Graaf van Solmsweg

 
Bewaking verdeelstation hoogspanning

 
Verderop onder de A59 door

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.