maandag 4 maart 2019

Maandag Vught

De wekker ging om 7:15 en ik zat gelukkig weer op tijd op de fiets.

Orthenseweg 56 op de foto gezet, daar moet ik dadelijk zijn voor de contactpoli en kennismakingsgesprek met de nieuwe psychiater.

Ik had voor de helft regen, toen ik mijn fiets tegen een boom bij de Boxtelseweg geparkeerd om mijn regenjas op te bergen en toen kwam Wim voorbij en even contact gehad. Dat is nog niet vaak gebeurd.

Bij de fietsenwerkplaats ging het redelijk goed.

De Petrus in Vught zat dicht helaas, ik denk vanwege carnaval.

Kunstwerk bij De Witte op de foto gezet. 

 
Orthenseweg 56 moet ik dadelijk heen

 
Op de hoek kun je je fiets parkeren

 
Richting station

 
Aartshertogenlaan en omgeving

 
Vughterweg A

 
Vughterweg B

 
Watertoren Voorburg

 
Insectenhotel overgroeid gedeeltelijk

 
Fietsenwerkplaats A

 
Fietsenwerkplaats B doos nieuwe onderdelen 

 
Fietsenwerkplaats C oude onderdelen

 
Fietsenwerkplaats D bak water om
binnenbanden te testen op lekkage

 
Fietsenwerkplaats E muziek er bij

 
Fietsenwerkplaats F overzicht

 
Woestijnratjes

 
Rollators naast elkaar

 
Beetje een rommeltje

 
Kruiwagens merk onbekend

 
Zo'n stoel staat er ook in dewerkplaats

 
Tussen de Boxtelseweg en de snelweg A2
deze keet staat er al heel lang, waarom snap ik niet

 
Parklaan 21 Vught Voorburg ongebruikelijke hoek  

 
"De Witte" kunstwerk
zag er vroeger aan de onderkant anders uit.

 
Grote lamp

 
Dat gebouw aan de achterkant voor recepties
bijvoorbeeld onze bruiloft lang geleden 

 
Pontje in afwachting, daarachter een gemaaltje

 
Wenteltrap

 
Richting Heetmanplein

 
Groene chocolade eieren en fles ice tea green gekregen vandaag
staat op kast bij het afdakje in mijn achtertuin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.