vrijdag 1 maart 2019

Vrijdag Vught Kettingweg

Om 7:15 ging de wekker, en ik kon redelijk goed opstaan.

Onderweg naar Vught kon ik een stuk samen met Leo fietsen.

Ik kwam ook langs de Aartshertogenlaan waar ik deur van een andere Gerard op de foto zette.

Was ruim op tijd aanwezig, er waren al diverse mensen aanwezig. Ik moest deze keer grote moeren en ringen monteren aan een soort ijzeren bocht met schroefdraad, Inder en John deden hetzelfde werk. Er waren na een tijdje behoorlijk veel mensen aanwezig.

Terug door de Bossche Broek gereden, via de Parade en zo.

 
Aartshertogenlaan waar Gerard woont

 
Photoshop steden wand Heetmanplein

 
Deze keer geen vrachtwagen maar mijn fiets 

 
Werkhandschoenen

 
2 moeren en 2 ringen aan elk uiteinde, behoorlijk groot

 
Deze is klaar

 
Kapstok en zo

 
Bakken van Overtoom

 
Halverwege, rechts zat Inder

 
Koffiebeker

 
Koffieautomaat

 
Thee etc

 
Plastic nietjes en doosjes en zo

 
Pallets

 
Slangen in elkaar zetten, had ik een keer eerder gedaan

 
Apparaat om dozen dicht te tapen

 
Zorgpark Voorburg hoofdingang rechts oude zwembad

 
Rotonde bij Kettingweg

 
Groen huisje ik denk voor aardgas

 
Kathodische beschermig

 
Waterput

 
Sommige bomen staan scheef

 
Diverse richtingen mogelijk
 
 
Druk fietsverkeer, Boxtelseweg nog steeds niet klaar
 
 
Viaduct Taalstraat Vught
Graffiti Amigos
 
 
Waarom deze bomen zo hoog afgezaagd?
 
 
Stukje Bossche Broek

 
Parade carnavals kleuren Oeteldonk

 
Theater aan de Parade 

 
Dubbeldekker

 
Aartshertogenlaan

 
Het Stoepje brood

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.