vrijdag 29 maart 2019

Gisteravond Wederkomst kerk vandaag Vught

Gisteravond was ik op tijd bij de informatieavond aanwezig, onderwerp oude en nieuwe hermeneutiek, spreker Dr .P. Boonstra. Interessant onderwerp en veel oude bekenden gesproken.

Vanmorgen naar Vught gefietst naar de OAD (Ontwikkels  gerichte Arbeidsmatige Dagbesteding) voorheen Inpak.

Onderweg weer Leo ontmoet.

Deze keer weer kunststof slangen in elkaar zetten. Goed opletten dat ze de goede lengte hebben. Vergelijk je met het voorbeeld. 51 onderdelen per slang. Ik heb er een stuk of 10 gedaan.

Via de Bossche broek terug gereden, en even langs het Stoepje en Pjotr (Ko) gereden.

Dadelijk om 14:30 komt Petra mijn casemanager en daarna rond 16:45 kan ik Henk bij de Pjotr voor de 19e  keer ontmoeten als het goed is.

 
Meer foto's van de Wederkomst kerk heb ik niet gemaakt
 
______________________________________________

 
Aartshertogenlaan

 
Dezelfde laan

 
Hoekje bij de Kwik Fit
 
 
Schuine gevel Brugplein

 
Photoshopwand begin met de kathedraal  

 
Essent gebouw

 
Paleisbrug

 
Begin Vught

 
Rotonde bij De Witte ligt een beetje lager

 
De Petrus

 
Kruidvat Marktveld

 
Plas bij het Christusbeeld

 
Ziet er netjes uit

 
Links achter geluidsscherm de A2 

 
Ik noem dit zusterflat maar dat klopt niet, er zitten nu appartementen in

 
Aanleg tuin graafwerkzaamheden

 
Vanaf de Kettingweg gezien 

 
Paal parkeerplek zit los

 
Een kunststof slang in elkaar zetten 

 
Opletten bij het begin en einde 

 
Groen simpel stukje gereedschap

 
7 segmentenvormen een u bocht

 
7 stuks afgeteld 

 
Nieuw werk voor Werner vlinders inpakken

 
Foto van foto's

 
Andere foto

 
Dinther oud document

 
Nu geen rode loper

 
Skyline bij de Bossche broek

 
Sint Jan en zo

 
Boterkoek van het stoepje gekocht

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.