vrijdag 15 maart 2019

Vrijdag Vught

Gisteren mijn vader geweest, dat was leuk.

Vanmorgen ging de wekker om 7:15, ik zat op tijd op de fiets. Het was buiten wel erg nat, gelukkig bestaat er regenkleding.

Onderweg geen bekenden gezien.

Was vroeg aanwezig bij de Inpak, volgens mij was ik de vierde persoon vandaag.
Na mij kwamen er diverse mensen binnen druppelen.

Tussen het monteren van de beugels met ringen en moeren toch een paar foto's kunnen maken. Het had ook weer te maken met tellen.

Bij het fietstunneltje kort mevrouw de Jong kunnen ontmoeten.

Via Het Stoepje buiten bij de Lokerenpassage richting huis gegaan.

Bij de Pjotr Petrie gesproken, nooit eerder gedaan.

Vanmiddag terug naar de Pjotr is het plan.

 
Dus geen foto's van onderweg
Regenkleding en jas hangt te drogen.
Handschoenen op verwarming, foto daarvan mislukt

 
Moeren en ringen en beugels

 
Zo trof ik mijn bureaublad aan 

 
Overzicht kratten enzo

 
Gelukkig binnen ook een beetje natuur

 
Ergens halverwege

 
Schroefdraad net over de rand van de tafel 

 
Werkhandschoenen deze ronde prima

 
Grotere en kleinere bak

 
Handschoenen niet nodig gehad

 
Detail Bahco behoorlijk groot

 
Detail Bahco

 
5

 
Gang WSD

 
Blizo (Blinden Zorg) 

 
Zijn naam in braille

 
Blizo playbackshow par jaar geleden vermoed ik 

 
8 beugels nog niet klaar allemaal

 
8 beugels andere sessie

 
Anke en Harriët  mee bezig geweest

 
Draadeinden in een te kleine doos 

 
Geluidswal Vught A2 bij park bij Raadhuis en Maurickzicht en zo

 
Hier ben ik vaak bang om te vallen of zo

 
Verderop Segers gemaal

 
Waarom is die hoop zand nog steeds niet weg? 

 
In de buurt van De Parade 's-Hertogenbosch

 
Loopt hier iets omhoog

 
Stukje Klokkenlaan

 
Mijn geboortejaar

 
Stoepje koeken

 
Cake

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.