woensdag 20 maart 2019

Woensdag merkwaardige dag

Gisteravond ging het niet goed; migraine hoofdpijn geen licht kunnen verdragen daardoor niet naar badminton geweest, en maaltijd overgeslagen.

Vanmorgen ging het wel weer goed, geen hoofdpijn en de wekker ging om 8:00 en 8:15 omdat Claudia rond 9:00 verwacht werd.

Terwijl Claudia bezig was kon ik even gaan stemmen.

Ik heb de complete was kunnen doen, voordat ik vertrok naar de Adm Scholing.

Had mijn nette broek nodig, want in mijn normale broek was een gat in de linker broekszak gekomen.

Heb mijn powerbank gebruikt om mijn mobiel op te laden.

Bij de Adm Scholing aangekomen de normale dingen kunnen doen.

- Eerst naar de apotheek geweest
- Kaart voor Quinten op de bus gedaan
- Friet speciaal bij cafetaria Maaspoort gegeten
- Bij de Pjotr kreeg ik een oud bruin  biertje van Ad
- Stamtafel zat vol, Vera en Ko en anderen
- Spijkerbroek bij de Zeeman gekocht
- Stracciatelli Yoghurt gekocht bij Mary Jumbo

Plannen voor vanavond;
- Rens en Jaap feliciteren per telefoon
- Mijn vader bellen ivm morgenmiddag

 
Wasrek knijpers en zo

 
Twee verschillende boeken

 
Stembureau bij JC(Jongeren Centrum) de Poort
Hier belde John mij en
liep ik samen met de buren terug naar huis 

 
Boom recent omgewaaid
Niet op het grondwater meetpunt
 

 
Grondwater meetpunt, maar waarom Heineken?

 
SP 3x

 
In de bocht

 
Onder viaduct toch maar regenkleding aangedaan

 
Detail

 
Foto uit tijdschrift 100% NL
Marjolein Keuning

 
Toilet

 
Ikzelf

 
AS pauze ruimte

 
Geboortekaartje hangt aan de wensboom

 
Verhuisdoos

 
Ricoh printer en scanner gebruik ik nooit

 
Hoekje

 
Nu lege spreekkamer 

 
Mijn  werkplek

 
Heineken terrein

 
Hier pas grondkabel geplaatst? 

 
Nog steeds Heineken gedeelte 

 
Transport bedrijf doet zaken met Heineken blijkbaar

 
Die brug verderop vandaag niet gebruikt

 
Prorail gebied, spoor in een bocht

 
Vlakbij begraafplaats Orthen

 
Durendael gevel Willibrord kerk

 
Cafetaria Maspoort

 
Dienblad met patat speciaal

 
Pjotr lekker bier hebben ze hier

 
Bomen geknot ziet er weer netjes uit

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.