zaterdag 2 maart 2019

Zaterdag fietstocht

Ik hoefde er niet vroeg uit, en dat was mooi want ik was best nog moe.

Aangekleed, geschoren en zo.

Naar de Praxis gefietst en weer terug. Ik ben op plekken geweest waar ik zelden of nooit kom.

Vanmiddag komt mijn vader is de planning.

 
Heel lang geleden zat hier een verbindingsweg van asfalt
nu hek voor de koeien met restant afzetlint
dat laatste begrijp ik niet.

 
Spoel van prikkeldraad

 
Waarom die ene boom plat?

 
Plas bij de Noorderplas

 
Kleine bocht

 
Andere kant

 
Campanile hotel

 
Deze brug ga ik in principe nooit over
Soms moet je ook weten waar je niet moet zijn

 
Karren bij Praxis

 
Boomschors

 
Violen

 
Afscheidingen

 
Aanhangwagen verhuur

 
Onder de boog door

 
Lavendelvallei mooie naam

 
4 woontorens naast elkaar; de linkse nog niet klaar

 
Pisastaete bij Noorderplas  

 
Pisastaete

 
Rotonde Maaspoortweg er volgen er nog een heleboel
richting Maaspoort Sports en Events

 
Fietspad

 
Doelen voor voetbal, nooit eerder opgevallen

 
Naar de Noorderplas

 
Italiëbuurt rozen moeten nog uitkomen 

 
Belangrijke brug

 
De Schans komende dinsdagavond
geen badminton ivm carnaval 

 
Vroeger leuning helemaal wit geweest

 
Leuke vormgeving

 
Lokerenpassage

 
Pjotr; Abdul gaat net zitten; heb ik even kunnen spreken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.