vrijdag 22 maart 2019

Vrijdag onderweg richting Vught

Gisteren is mijn vader geweest, ik vond het leuk en goed.

Vanmorgen om 7:15 ging de wekker, en ik zat op tijd op de fiets. Leo en ik fietsten een stukje samen.

Was ruim op tijd aanwezig bij de Inpak maar dat heet nu sinds een half jaar officieel OAD (Ontwikkels gerichte Arbeidsmatige  Dagbesteding)

Verder veel kunnen doen, en mensen ontmoet.

Op de terugweg tijd genomen om even op een bankje te zitten.

Daarna gesproken bij De Petrus Vught met Ankie en Sera (als ik de naam goed heb)

Via de Bossche Broek terug gereden. Maar de straat bij de Sint Jan was afgesloten dus andere route gekozen.

Bij het Stoepje stukje boterkoek gekocht. Bij Pjotr met Ko, Toos en Abdul gesproken.

Vandaag hoop ik weer naar de Lokerenpassage te gaan en daar Henk voor de 18e keer te ontmoeten.

 
Gisteren Jumbo kant en klaar maaltijd pakken

 
Nieuwe verpakking rechts nieuw

 
Achterkant

 
Steden Photoshop wand Heetmanplein

 
Lastig foto's maken 

 
Iets meer overzicht

 
Begin Vught tegenover De Witte

 
Narcissen

 
Redelijk veel

 
Beetje mist bij rotonde Kettingweg / hoofdingang Voorburg

 
Bushalte

 
Zwembad gebouw staat er nog

 
Draadeinden, beugels, moeren, ringetjes en zo

 
Detail einde draadeind met onderdelen

 
7 maal

 
Ook 7 maal

 
Diverse maten draadeinden nog aan elkaar 

 
Rupsslangen was Maikel mee bezig ik niet deze ronde  

 
Onderdelen in grijze lage Overtoom bak

 
Stalen gekleurde stoffen, ben ik niet me bezig geweest. 

 
Bankje ff rust

 
Bossche Broek

 
Sint Jan van afstand

 
 
Parade Sint Jan

 
Markt op de markt

 
Arena

 
Schoenenwinkel

 
ANWB vestiging

 
Stukje boterkoek gegeten

 
Kom hier heel vaak overheen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.