zondag 23 september 2018

Zondag regen

Normaal opgestaan, stukje Hour of Power gezien.
Op de heenweg was het gelukkig droog.

Kees Bijl was de voorlezer deze ronde in de kerk. Hij heeft mijn boekje meegenomen om thuis in te schrijven, krijg ik vanmiddag terug.

Ontmoetingen goed.

Wel regen op de weg terug, ik heb gekozen voor de korte route.

Daardoor relatief weinig foto's kunnen maken.

Vlakbij de A59; ondertussen weer goed begroeid


Wie weet hoe hoog precies?


Zicht op de boerderij Graaf van Solmsweg


Rommelig terrein deze keer maar 2 ezeltjes gezien


Schip aangelegd en kano


Verdwijnpunt ergens in het midden


Begin Vutterpad


Onverhard pad


Einde; hier gaat het iets omhoog 
kan ik tenminste mijn versnellingen gebruiken


Rietveldenweg aansluiting A59


Zelfs 4 uitvoerstroken uit richting Waalwijk


Geen voetgangerslichten


Koffie met eigen mok en lepel en bijbel in de kerk


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.