donderdag 6 september 2018

Donderdag Groningen, Wezep, Zwolle en thuis

Vandaag normaal opgestaan in Groningen bij John.

Naar Wezep gereden; John had een afspraak en dat duurde ongeveer een uur. Ik heb daar rustig gewacht in een zaal boven de kerk.

Daarna naar Zwolle gereden en het centrum verkend te voet.

Ik was op tijd bij het station Zwolle, hoefde niet lang te wachten op de trein naar Utrecht. Daar overgestapt op de trein naar 's-Hertogenbosch. Het laatste stukje ging per bus, moest ik even op wachten.   

Het waren mooie dagen.

Morgenochtend kan ik rustig aan doen; bloedprikken en boodschappen doen.

Huiskamer John


Bovenzaal kerk soort jeugdsoos


Dit gedeelte van de kerk is nog niet zo oud.


Kerk waar John werkt


Ikea sate met kip en friet


Eten van John met zalm en zo


Ik had Fristi


Stukje Ikea


Allerlei smaken


Melk en suiker en stokjes en zo


Handen droog apparaat toilet


Afwasborstels


Ander stukje Ikea


Hoog en laag naast elkaar


Evertsenstraat Zwolle niet 's-Hertogenbosch 


Kruispunt


Ganzen


Brug


Plas


Kerk waar Jos Douma predikant is.


Park en zo


Winkelstraat


Weet niet meer de naam van deze kerk


Ook en kerktoren


Green Egg grote uitvoering kost rond de €1300,- !


Koffie gedronken


Trapgevel


Hoekpand


Omgeving Zwolle simpel uitgebeeld


Aparte kleuren


Eindpunt van de reis


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.