maandag 17 september 2018

Maandag Vught vice versa

Gisteravond nog een kleine fietstocht gemaakt bij de koeien.

Vandaag aardig normaal opgestaan. Zat op tijd op de fiets richting Vught.

De ochtend ook goed verlopen leuke ontmoetingen.

Toen naar mijn apotheek gefietst, ik dacht 12:30 open maar dat was een uur later; dan maar even gewacht. Mijn medicijnen gelukkig uit voorraad leverbaar.

Na een korte rust naar de contactpoli gereden daar was ik de eerste die in de ruimte ging zitten.

Dadelijk eten bij familie Bras en Gert is er ook bij.

Gisteravond koeien met afzetlint van de politie


Begin van de schemering


----------------------------------------------

Weinig wind deze morgen


Nieuw stuk Julianaplein


Stedenwand Heetmanplein


Essent gebouw


Stuwen in werking


Steiger midden boven nooit geweest


Ook nooit geweest


Watertoren nooit boven geweest


Kassen ook nooit binnen geweest


Ketelhuis gevaar voor afvallen grote tak


Koffiepauze


Werkbank


Ventielen en zo


Ketelhuis uit andere hoek


Compressor, slijpsteen en looplamp


Lunch yoghurt met fruit


€1,- voor een worstenbroodje

Hier kwam ik Sies tegen


Wegwerkzaamheden


Grensmarkering Vught bij de Bossche Broek


Dommel bij gemaal


Deze dus


Brug over geweest


Gras gemaaid


Ziet er nu netjes uit is anders geweest 


Kapelaan Koopmansplein


Zelfde


Mijn apotheek


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.