vrijdag 28 september 2018

Vrijdag Vught

De wekker ging om 7:15, ik had de mogelijkheid om op tijd op de fiets te zitten.

Onderweg kwam ik ik wel Leo tegen maar de twee mannen niet.

De Inpak met Mardi ging aardig goed, Anthona, Jean, Maikel, Marianne, Hinder, Sharine, Tom en Jan waren er.
Ron en Ronald hadden vakantie.
David moest ergens anders helpen.

Daarna via een omweg naar huis gereden; via Bossche Broek, 's-Hertogenbosch Zuid, van  Grobbendoncklaan, Bruistensingel en Rompert.

Even rust en daarna kwam Paul Tennekes op bezoek, was leuk.

Eerste foto Photoshop stedenwand Heetmanplein  


Mooi gebouw


Glorieuxlaan


Bij hoofdingang zorgpark Voorburg Vught


Zeep inpakken


Pleisters deze ronde niet


3 soorten liggen vast klaar


Zeep inpakken deze keer


Snoepgoed


Detail onderkant zeepdoos


Veel telwerk


Palletwagen


Petruskerk Vught nu bibliotheek


Bij de ingang kun je nog wel een kaarsje aansteken


Interieur


Wie dit is weet ik niet


Kijk maandblad


Andere maand


Gedichtje van Annie M.G. Schmidt


Iets verderop


Kunstwerk Bossche Broek lijkt op een brug 


Over deze brug ben ik geweest


Gras wacht op verder vervoer


Hier was ik even alleen


Rupsbanden zie ik niet vaak


Keet


Ook weer alleen


Pas gemaaid


CGK kerkgebouw
Christelijk Gereformeerde Kerk


Kanaal bij de Maastrichtseweg


Ander water dat heet de Aa


Hier rechtdoor


(*)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.