dinsdag 11 september 2018

Dinsdag Adm Scholing

Redelijk normaal op kunnen staan.

Via het Wielsum gereden want ze zijn bezig met de weg in het van Zwietenpark.

Toch op tijd gearriveerd bij de Hedikhuizerweg Adm Scholing.

Was weer de eerste keer na de vakantie, leuk om iedereen weer te ontmoeten.

Op de terugweg kreeg mijn  mobiel een simkaart fout ook na opnieuw opstarten niet goed. Gelukkig thuis wel weer goed even.

Dadelijk komt Petra, en daarna eten bij familie Jansen en daarna badminton.

GSM mast apparatuur onderhoud vermoed ik


Werken onder hoogspanning


Pauzetafel Adm Scholing


Mijn scherm Photoshop 10 


Andere ruimte Demarrage voor personeel


Alweer een tijd zonder steigers


Helftheuvelpassage schoenen


Vers Inn


Ook


Flappentap


Winkelwagens en kinder wc brillen


Kaarten in het donker


Niet duur


Hier kwam ik Wim Antonnisse tegen hij had 
een paar beroertes gehad, veel in het ziekenhuis gelegen 

Kom hier zelden


Zonnebrillen


Verlaten passage


Voor kinderen




Speciaal; niet zichtbaar maar voor mij wel dus
Zee & zo 


Tankstation


Veel materialen aanwezig


Cruyff trap veldje


JOP


Nog niet eerder op de foto gehad denk ik


Kooikersweg


Klimtoren met wandelgedeelte


De Draak


Diverse fiets richtingen


Hier kreeg mijn mobiel kuren

(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.