zondag 9 september 2018

Zondag redelijk normaal

Was voor de wekker wakker,  die ging om 8:00 en 8:15. Rustig aan gedaan.
Ik kwam op de heenweg de man uit Bokhoven weer tegen.

Koffie en thee gedronken voor en na de dienst in de kerk.

Ontmoetingen waren weer top.

Volgende week kerkproeverij je mag iemand meenemen maar ik weet nog niemand.

Via Orthen gereden vandaag, open monumenten dag bij de begraafplaats en fort Orthen; heb daar een man gesproken die bezig was met glas in lood.

Paarden weide paardentrailer in beeld


Maasoeverpad rechts lantaarnpaal 37 en grasland,
links mais nog steeds niet geoogst 


Langs de A59


Links omhoog rechts naar beneden
Op de terugrit kwam ik van links en draaide naar rechts


Ongebruikelijke hoek


Zig zag weg bij Graaf van Solmsweg


Waarom die dode boom er nog steeds staat is voor mij een raadsel 


Stukje achterzijde Meanderflat Kruiskampsingel
Beneden berging en dan 6 verdiepingen


Bossche hoeve


Kippen


GKV kerk Evertsenstraat 35


Brand geweest huis gesloopt 
Nieuwbouw start? wanneer?


Toch weer in gebruik genomen bij gemaal 


Takelinstallatie groen mag de boel niet verstoppen


Grens Engelen


Hier komt het water omhoog


Dieze 


Ziet er oud it


Boot op het droge 


Maisakker met installaties


Plas 


Functie beton snap ik niet


Richting Orthen


Hoe dit heet weet ik niet


Orthen spoorwegovergang 
Tegenwoordig niet toegankelijk voor auto's


Bocht


Dierenwinkel


Kerk Orthen


Kerk begraafplaats


Fort Orthen ketsheuvel


Water partij


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.