zaterdag 1 september 2018

Donderdag en vrijdag onderweg

Donderdagochtend nog naar De Stijl geweest.

Daarna kwam Wim me ophalen voor de reis naar Luxemburg.

Ik had daar geen laptop dus kon ik deze blog niet bijhouden, Facebook ging gelukkig wel goed.

Bar bij De Stijl


Tuin bij De Stijl


Afvalbakken oftewel kliko's


Tomaat plant   


Kroos bij waterpartij


Grote plant
 

Regenwateropvang


-----------------------------------------

Eerste foto van Luxemburg


Weg bij de camping


Dit was ons onderkomen trekkershut


Ontbijt


Overburen campers


Wiltz


Parkeerplek


Beetje hoogteverschil


Monument


Grote huizen


Soort openluchttheater


Andere kant


Trap


Detail openluchttheater


Prieeltje


De vlag van Luxemburg; dit blauw is iets lichter 
dan van de Nederlandse vlag


Dal


Ver kijkend


Kerk


Van binnen


Nieuw monument 


Vervoer stoelen, de bijeenkomst was net voorbij


Andere hoek


Ik had een soort tompouce en Wim iets met aardbeien


Interieur auto


Ik weet niet precies welke plaats dit is


Naam onbekend


Soort open lucht kerk


Bankjes


Naam onbekend


In de buurt van de camping


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.