woensdag 12 september 2018

Woensdag was en Adm Scholing

Zoals elke woensdagochtend moest ik bezig met de was. Het opstarten van een was ging aardig goed, maar daarna was ik erg moe.

Toch op tijd vertrokken naar de Adm Scholing. Heb niet veel geleerd vanmiddag; ik had een soort dipje.

Ik had van Antoinette een kraskaart gekregen voor een gratis maaltijdsalade naar keuze bij de Pjotr, lekker gegeten.

Daarna de groene kliko gevuld en aan straat gezet.

Deze was hangt


Bij het van Zwietenpark


Klokkenlaan bij de Bokkelaren


Weer een stapel gras die ligt te wachten


Tijd niet meer geweest


Karwei kom ik zelden


Bij de Rietveldenweg


60 jaar Heineken


Idem


Rietveldenweg


Terrein van Heineken


Nelson Mandela straat


Brug, Brabant Hallen in de verte


Breed opgezet


Paleiskwartier


Paleisbrug lift en trap


Paleiskwartier


Ricoh


Nieuwe bioscoop


Hier wordt nog steeds gebouwd


Essent gebouw


Bloemen bovenop de brug


Bochtenwerk


Lift en trap Heetmanplein kant


Bastionder


Boten


Maaltijdsalade Pjotr smaakte prima


Jumbo bloemen


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.