vrijdag 7 september 2018

Vrijdag rustdag

Om 8 uur ging de wekker. Geen tijd afgesproken bij de bloedafgiftepost dus ik kon rustig aan doen.
Ontbijt gehad en toen vertrokken, ik was de enige client bij de bloedafgiftepost dus was daar gauw klaar.

Via omweg richting huis vertrokken langs de Rompert kwam daar Ria tegen.

Had een boodschappenlijstje bij de hand, plastic afval bij de Rompert gedumpt, nog nooit daar gedaan.

Langs de markt bij de Lokerenpassage buiten naar de Jumbo gelopen Via Pjotr Abdul gesproken niets gedronken, daarna een gratis koffie gedronken en maaltijden en zo gekocht.
 
Vandaag een aantal foto's met mijn digitale fotocamera gemaakt.

De tassen zijn nu uitgepakt, zwembroek weer gevonden.

Bloedprikken


Vroeger noemde ik dit de bloedzuigerdienst


Plastic afval Lokeren 


Mijn kapper


Flappentappen ING


City Changers evangelische kerk Rompert


Richting Klokkenlaan


Iets met het asfalt heel veel herrie


Zo maar


Onder hoogspanning


Zo maar


Borden parade van Zwietenpark


Beetje overdreven


Noorderplas


Stoepje uit Bunschoten Spakenburg
 

Vroeger eetcafé De Studel nu Brasserie La Porte


Bloemist op de markt


Idem


Stoepje


Jumbo gratis koffie


Omgebouwd wijnvat


Badkamer mok van het vorstelijk paar 02-02-2002


Dit poeder gebruik ik om de dag 
moet dat dus om de dag opschrijven


Andere kant mok


Selfie met camera komt niet zo vaak voor


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.