zondag 25 februari 2018

Zondag ontmoetingen

Deze ronde geen tijd voor de tv. Ben altijd benieuwd wie ik als eerste levende wezen zie als ik vertrek, was deze ronde erg laat, maar voorbij het eerste fietskruispunt hoorde ik mijn naam. Even gestopt bleek het hardlopende Martin Jansen te zijn. 1 kilometer samen kunnen converseren. Ik noem het een filosofische ontmoeting.

Daarna min of meer normale route voor de zondagochtend. 

Kerk was mooi, alleen al de ontmoetingen en gesprekken met de dominee en zo. 

Uiteindelijk een korte route nar huis genomen.

Vanavond komt misschien John Bassie

Bekend punt bij de A59


Schaduwspel


Links snelweg rechts water


Vuurwerkafval?
Jeugd Ontmoetings Plek


Alles kapot gemaakt


Hier valt weinig kapot te maken 


Ruwekampweg bij de Sligro


En bij de Gras en Groen 10 bomen omgewaaid


Mijn mok in de kerk, gelijk de laatse foto hiervan  


Groningenlaan


Soort buren


Uitgebrande woning Graaf van Solmsweg


GSM mast met gemaal en botenhelling


Maisakker nog steeds niet helemaal omgeploegd


Scheiding 2 belangrijke wegen; 
Gemaalweg en Engelsedijk 


Boten op het droge


Oud voertuig


Treurenburg ben deze ronde niet 
bij het chauffeurscafé geweest


Andere kant kijkend


Het loopt hier omhoog met een paar stuwtjes


Bocht voor fietsen bij de A59


Windmolen zit verstopt


Werkzaamheden nog niet afgerond


Honden uit-ren-veld-je 


Brug vlakbij huis, gedeeltelijk ijs


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.