donderdag 22 februari 2018

Donderdag De Stijl

Hoefde er niet vroeg uit. Bij De Stijl weer veel goede ontmoetingen.

Via omweg naar huis gereden niet langs de Bloem deze ronde.

Vanmiddag komt of mijn vader of ik ga naar de ontmoetingsgroep.

Bushalte Schanswetering
Oud collega Marten van de Wetering


De Stijl bar spreuk


Je loopt hier niet tegen de lamp


Gitaar


Heb niet naar de groene borden gekeken 


Onderste gedeelte heb ik gemaakt 2 of 3 weken geleden


Binnenplaats


Pluk de dag


Ook binnenplaats


Buurthuis of winkel


Geert van Woustraat


Imposante bomenrij


Hoe dit heet weet ik niet


Bij de Bethaniëstraat


Daar kwam ik vandaan; Hinthamerstraat


Nummer 2, jaren niet binnen geweest


Omgedraait


Ingang hofje


Roeiers in actie


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.