zaterdag 17 februari 2018

Zaterdag rondrit en ontmoetingen

Kon uitslapen en dat heb ik dan ook gedaan, na het douchen vertrokken richting milieustation Treurenburg via de kortste route van Zwietenpark etc.

Toen richting Orthen gereden, ongebruikelijke rondrit.

Terug bij de Noorderplas kwam ik Gert en Ido van Andel tegen.

Tijdens het wachten bij de Pjotr lokerenpassage kwamen Martin en Antoinette Jansen voorbij gelopen. Ik heb ruim 1 kwartier gewacht vanwege de drukte maar weer verder gegaan.

Bij de Jumbo kwam ik Wim en daarna Leo van badminton tegen.

Onderweg natuurlijk foto's gemaakt.

Jeugd Opvang Plek blijf ik mooi vinden


Waarom die hoop grond nog steeds niet weg gehaald?


Omron


Bouwactiviteiten nieuwe loods


Voldoende ruimte hier


Bron bemaling buizen lopen over het fietspad


Waarom staat die graafmachine hier nog steeds?


Windmolen, ik schat het hoogste punt rond de 120 meter


Paardenweide ze krijgen uit de Plus of Jumbo tas 
stronken brocolli 


Milieustation Treurenburg particulieren 
Zonnepanelen op paal


Links auto's, midden fietsen en rechts doorgaande weg


Hier viaduct Treurenburg, midden treinspoor
weer verderop viaduct Maaspoortweg


Treinspoor over Treurenburg weg 


Orthen voetgangersbrug nu echt weg


Richting Weener XL


Ooit binnen geweest


Zicht op water


Ronde langs het water


Wie zet er nu een mini tractor in zijn voortuin?


Schuine gevels bij Rompertsebaan 
apart standpunt hier 


Functie vaartuig snap ik niet


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.