woensdag 21 februari 2018

Tzorg en Adm Scholing

Gisteravond zouden we naar het pizza restaurant met Rieja, Jacques, Esther, Ruud en ik. Maar Ruud was ziek, en zijn we bij de Mac Donalds belandt.  Dit alles omdat Rieja de 22e jarig hoopt te worden.

Vanmorgen moest ik op tijd opstaan, want rond 9:00 stond Claudia van Tzorg voor de deur. Ik heb mijn gebruikelijke taken gedaan zoals was draaien, ophangen en inruimen. Claudia haar dingen schoonmaken, stofzuigen, dweilen en afstoffen en zo.

Daarna naar de Hedikhuizerweg gefietst, ik zat goed in de tijd, kon ik een paar foto's maken onderweg.

Weinig mensen bij de Adm Scholing wel Erik gesproken was leuk.

Via een omweg naar huis gereden.

Vanavond nog bijeenkomst in de kerk derde en laatste keer het boekje over de liefde.
Ik rij met mijn buurvrouw Janny mee.

Gisteren Mac Donalds koffie afdeling


Big mac menu


Kleding ophalen daar zat mijn oude winterjas bij


Redelijk veel wielen 


Grote kraan iets met riolering plaatsen


Kon er niet heel dichtbij komen


Ezeltje en struisvogel bij woonboten
Helaas niet goed zichtbaar


Loopt omhoog snelweg A59 niet te zien


Transformatorhuisje


Leeg terrein deze ronde


Ingang parkeerplaats werkverkeer


Gras en groen veel grote bomen opgeruimd
en schuttingen opnieuw aangelegd


Komt allemaal weer goed


Adm Scholing suiker,melk, lepeltjes en bouillon 


Mijn schriftje deel 3 nog niet op de helft


In de buurt van de Ertveldplas  


Begin van bouwactiviteiten


Spoortraject


Richting Brabant Hallen


Zicht op het station


Detail Pools voertuig


Deze wat verderaf


Nog nooit binnen geweest


Bij de klokkenlaan


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.