vrijdag 16 februari 2018

Vrijdag AS en mevrouw van Gelder

Vanmorgen relatief normaal verlopen. Vught Kettingweg "Inpak" met Mardi zonder David.

Via de Bossche Broek en Zuiderparkweg langs "De Roos" en Zuiderpassage richting "De Grevelingen" gelukkig was mevrouw van Gelder (88) thuis en kon ik daar even koffie drinken.
Ze woonde 5 maanden geleden nog bij mij om de hoek, uiteindelijk toch weer kunnen vonden.
De vorige keer woonde ze daar wel, maar had haar toch niet kunnen vinden.

Daarna via station Oost, Bruistensingel, Eekbrouwersweg, Rompert naar huis gefietst.

Eerste pleisterplaats van vandaag bij Heetmanplein


Terugkijkend


Duitse tekst op vrachtwagen Nederlands kenteken 
Stond er vorige week ook al


Nagellak remover moest etiket overheen geplakt worden 


4 x 6 = 24 / doos


12 precies de helft


Koffie en thee 2 identieke apparaten 


Wat heeft voetballen met blussen te maken?


Stalen stoffen heet dat geloof ik.
Heb ik verder niets mee te maken


Deze tafels gebruik ik niet


Soort kunst onder klok
Mijn obsessie is tijd zoals je weet


Diverse planten in deze ruimte 
zorgt Mardi goed voor.


Bushalte Laagstraat lijn 9


Bij de Zuiderplas


Nog een beetje te koud


Zuiderpassage eenrichtingsverkeer


Klomp muziek, gitaren, bladmuziek, drumstellen,
misschien keyboards weet ik niet precies want 
ik ben hier jaren niet geweest.


Ruggengraat bruggen bij station oost


5 gas-put-deksels vlak bij elkaar zie je niet vaak


Bij de Hervensebaan kunst en krokussen in bloei
Volgende keer iets dichterbij proberen


Bij het oude Carolus ziekenhuis in de buurt


Bruistensingel over gestoken, onbemand tankstation
Geen sigaretten en magnums te koop


Zevenhondseweg


Eekbrouwersweg


Hier via mooie weg teruggereden
Ik kies niet perse de kortste

(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.