woensdag 7 februari 2018

Woensdag Tzorg, AS en lek

De dag normaal begonnen, om 8:00 en 8:15 ging de wekker, want rond 9:00 kwam Claudia van Tzorg.

Na een korte rust naar de hedikhuizerweg gefietst en daar voor de koffie en thee gezorgd en verder gegaan met Word.

Toen ik weg wou rijden rond 16:00 bleek mijn voorband van de fiets leeg. Gelukkig kon ik binnen in de gang mijn band plakken. Het probleem was een scherp steentje. De buitenband is aan de kleine kant, moeilijk de/monteren.

Toen normaal naar de rompertsebaan Supercoop kunnen rijden en daar boodschappen gedaan.

Toen de lasagne opgewarmd en opgegeten.

En nu achter de pc voor mijn blog en Facebook.

Eerste foto bij het vutterpad 
betonnen bank soort simpele JOP (Jeugd Opvang Plek)


Hulk koe


Bodem ook weg


Onder hoogspanning


Brug bij vutterpad


Gras en groen
grote bomen omgewaaid


Nog niet klaar


Ruwekampweg


Wensboom


Groepstafel


Wandelgangen


Zandzuigerstraat


Bocht bij Orthen


Supercoop niet goed te zien


Vast punt


Kleuren mooier dan anders


Takkenzooi


Bochtje


Schrift Adm Scholing


Deze van vandaag


(#)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.