zaterdag 10 februari 2018

Zaterdag eendenkooi en zo

Was vanmorgen op tijd opgestaan want ik wou rond 9:00 aankomen bij de eendenkooi. Heb daar hard gewerkt met zagen en snoeien en kruiwagen rijden over smalle bruggetjes en zo.

We hadden gelukkig pauze om iets te drinken.

Rond 12:00 gestopt met werken en weer naar huis gewandeld.

Ik heb daar verder geen foto's van.

Mijn handschoenen waren erg vuil, heb ik in een afwasteiltje met allesreiniger en water schoon gewassen, ze liggen nu te drogen, heb meerdere paren.

 Na de eendenkooi eerst onder de douche gestaan, en daarna mijn mobiel weer online gezet.

Bij de Pjotr iets gedronken en bij de Jumbo boodschappen gedaan.

Na een korte rustpauze een fietstocht richting chauffeurscafĂ© Treurenburg gereden. Was helaas dicht, toen naar de lachende vis gereden die was gelukkig wel open koffie hier €2,20.

Gekookt Kip Tandoori voor 3 dagen. Na het eten kwam ik er achter dat ik geen toetje meer had. Speciaal terug gegaan naar de AH, kwam onderweg Willem tegen; even mee gepraat.

Deze foto had ik nog van de eendenkooi niet zelf gemaakt


------------------------------------------------------------

Pjotr nep bloem


Plafond Pjotr verwarming nooit eerder opgemerkt  


Bruna grote vellen gekleurd papier


Storten doe ik niet zo vaak


Schijfgerei


Nooit van gehoord


Kleurenpracht


Crocussen? Vroeg dit jaar


T splitsing


Reling naar beneden functie onbekend


Doorkijkje


Over de Maaspoortweg


Daar kwam ik vandaan in de derde versnelling
vijf is normaal bij een rechte weg


Verzet weg functie onbekend


Verschillende niveaus 


Hier ook


School Meander 
mooi woord


Treurenburg


Brug naar Hedel, vangrail-hek koeien 
waarschijnlijk nu ergens in een stal


Spoorbrug


Ander vervoer richting Hedel vice versa
Auto's, vrachtwagens, motoren, tractors,
(brom) fietsen, scooters etc.  


Bij de Maasboulevard


Maasboulevard op zaterdag
Niet te vergelijken met zondag


Bankje bij begraafplaats Oud Empel 


Bar lachende Vis kom ik zelden 


Koffie


Geluidswal A2 / begroeiing op dak


Midden in woonwijk Lokeren


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.