zondag 18 februari 2018

Zondag kerk en Utrecht

De wekker ging om 8:00 en 8:15 ik had tijd genoeg voor mijn berichten. Net toen ik de tv had aangezet belde John om me vast te feliciteren met mijn vader zijn verjaardag, en ik kon dat toen doen met zijn met zijn vader zijn verjaardag.

Gewoon naar de kerk geweest. Via de korte route naar huis. Kon een praatje maken op de terugweg met 2 bekende mensen.

Rond 14:00 kwamen Mieneke en Jos en Timon en Tomas en Jonathan me per auto ophalen richting Utrecht.

Daar aangekomen hebben we taart gegeten, oude foto's bekeken en zo. Herman mijn  boer was er ook bij.

Rond 16:30 vertrokken voor de terugreis die goed verliep.

Na het eten; alleen opwarmen deze ronde de pc aangezet en live een stukje preek van de GKV Den Bosch kunnen volgen.

Transformatorhuisje


Beetje rijp


Meanderflat


Na carnaval en voor pasen gaat het drieluik dicht


Deze pomp staat lang niet altijd aan


Graaf van Solms weg 
zig zag weg


Zicht vanaf de zig zag weg


Nieuw asfalt voetpad van Zwietenpark


Berm nog net niet klaar


Noorderplas


Ook nieuw


-------------------------------------------------------------

Utrecht vensterbank


Mijn vader kreeg een spel kado


Soort bruggen bouwen


Spreuk en oud geld


Fruitschaal


Uitzicht ze wonen op de 8e verdieping


Bij de telefoon


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.