maandag 5 februari 2018

Maandag goed begin

Om 7:15 ging de wekker, kon niet lang blijven liggen, want een half uur later moest ik op de fiets zitten.

Vandaag is de verjaardag van Sies van der Pluijm die heb ik al gefeliciteerd, en van John Bassie die wil ik dadelijk nog bellen.

De fietsenwerkplaats ging verder goed, geen rare dingen wel veel ontmoetingen.

De contactpoli wel gehad, was relatief rustig.

Daarna oortjes gekocht voor MP3speler bij de Action het Wielsum en daarna eten gekocht bij de Lidl.


Heetmanplein gedeelte van de steden collage 


Lift in storing
Ben ik ooit met de fiets mee geweest


Niet heel erg donker


Café De Buurt nooit binnen geweest


Links foto collage


Ingang Voorburg Boxtelseweg


Ingang Parklaan


Parklaan 21


Ik noem dit het ketelhuisje


Witte rolluiken van de kas bijna altijd dicht
Rechts kadowinkel en Grab & Go 


Oud ijzer en takkenzooi 


Ruimte naast de fietsenwerkplaats
Papieren handdoekjes op
Iets verder lopen en dat was wel goed.


Stenen Hut


Bar Stenen Hut


Boxtelseweg vlakbij Christus beeld


Geluidswal; mooi hè John?


Bushalte geïntegeerd fietspad 


Bossche Broek bij zuiderparkweg


Tegenover de Aldi
Plastic afval vergeten


Action het Wielsum


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.