zondag 10 september 2017

Zondag veel bij elkaar

Normaal opgestaan, had even tijd om tv te kijken, redelijk vroeg vertrokken.
Kwam bij het Vutterpad de man uit Bokhoven tegen; was alweer even geleden.

In de kerk was er vanmorgen de kerkproeverij er waren wel een paar onbekende gezichten, maar niet heel veel.

Op de terugweg  moest ik bij de Graaf van Solmsweg even stilstaan om mijn mp3 speler te starten en net op dat moment kwamen Gerda en Ben in beeld, ze stopten even was leuk.

De Engelenburcht was ik volgens mij nog nooit geweest, volgende week kermis geloof ik

Waar was die hoogwerker voor nodig?


Bij de brug naar de eendenkooi
Zat dus dicht, en in het gras naar de brug zag ik maar 1 fietsspoor


Even wachten 


Pas gemaaid verse sporen


4 takken die weer gespaard zijn


Tractor afdruk


Bekend punt


Ook bekend geen spiegel oppervlakte 


Spel van licht


Vogels te ver af


Ingang Vuterpad


Afrit A59


A59 richting Waalwijk


Sportauto en beeld van roofvogel


Waarom blijft die dode boom nog steeds staan?


Hier kon je eerst wel langs het pad


Kruiskampsingel waterscheiding


5 bomen de 6e niet hier in beeld


Deze dus


In de kerk beamteam 


Engelen unieke locatie


Wegwijzer


Grote boot richting sluis, hefbrug staat hoog


Wachten tot brugdek weer laag staat


1 koffie


Maasboulevard


Maaspoort bij Noorderplas


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.