donderdag 28 september 2017

Donderdag Stijl, Boem en vader

Redelijk normale dag gehad. geen gekke dingen gebeurd.

Gisteren kreeg ik te horen dat bij mijn  moeder de diagnose dement was vastgesteld. Vergeetachtigheid wordt alleen maar erger. Dat is dus niet zo mooi.

Mijn vader is deze keer wel geweest, 2 x overgeslagen.

Rompertsebaan Dela uitvaartcentrum achteringang


De Amazones


Spreuk bar Stijl


Andere spreuk


Snijmat


Op tafeltennistafel


Wens


Prins Hendrikpark


IJzeren Vrouw


Boom (Treurwilg?) ooit hoog omgezaagd of omgewaaid, 
maar leeft gewoon verder


Bloem bestaat 1 jaar


Kunst bij Bloem


Waarschuwing


Noodwoningen bij station Oost


Postbussen


Richting Heinis waterpartij


Balkweg krijgt nieuw asfalt


Het fietspad was nog wel te berijden


Hoogteverschil met kleine dammen 
waterplanten weggehaald


Dat hadden mijn vader en ik gegeten.


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.