zondag 17 september 2017

Zondag en eendenkooi

Vandaag had ik een leuke dag tot zover dan.

Ik kreeg per email van Henk een paar foto's van gisterochtend bij de eendenkooi. Die staan hier onderaan.

De kerk was ook leuk met gebak deze ronde.

Ben ook in Engelen geweest, boekje besteld.

Waarom hier rechts niet gesnoeid?


JOP


Hoogwerker Maaspoortweg


Pas gesnoeid 


Iemand tegen de vangrails gebotst


Blijvertje


Schaduwspel toch ook leuk 


3 kano's; 2 witte 1 gele


Afval Vutterpad


Kruiskampsingel werkzaamheden


Hendrika en Jan 25 jaar getrouwd gebak was erg lekker


De meesterbakker


Nep plantjes


Graaf van Solmsweg


Gert links ik rechtdoor
Samen vanaf de kerk tot hier samen gefietst.


Kermis Engelen
Bij Engelenburcht


Brug net te zien


Netjes geharkt behalve in midden


Iets met boottrailers


Werkt zo te zien niet meer


Maaspoort Hardinxveld
Ik woon in de wijk Maaspoort, mijn opa en oma 
van Noordenne in Hardinxveld-Giessendam


Sluis Henriëttewaard 


Andere kant


Spuisluis


Meanderende waterpartij 


Maasboulevard


Brug met trein


Lijnenspel


Schaapjes op het droge


Ave Maria bij begraafplaats Oud Empel


Graven


JOP best mooi ook


----------------------------
Foto's van Henk
Zwam bij boombast


Ikzelf


Doorgang


Kooikershuisje helemaal opnieuw gebouwd
Allerlei gereedschap nu
Geen slaapplek voor de kooiker


Pad


In het midden


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.