donderdag 14 september 2017

Donderdag Stijl enBloem

Vanmorgen redelijk normaal verlopen. Was toch nog op tijd bij De Stijl. Ben daar ongeveer een uur geweest, aantal waardevolle ontmoetingen mogen hebben.

Daarna via een kleine omweg naar Bloem gefietst, daar was ik de enige klant. Ze bestaan vandaag 1 jaar. Ik kon meedoen aan een soort loterij kon je een stuk chocolade taart winnen.

Nu ff rust en daarna mijn fiets opknappen remmen en achterlicht.

Rotonde Sint Teunislaan Rompertsebaan Klokkenlaan


Ik weet niet of ik daar allemaal ooit geweest ben


Klaar om opgehaald te worden


Stijl binnenplaats


Koffie met chips


Bar Stijl


Takkenzooi
Wensboom
Niet tegen de lamp lopen


Puzzels Clementine nog ziek in ziekenhuis 



Toilet


Weer terug


Aggregaat functie onbekend 


Bloem, vroeger Dennenhof


Interieur


Station Oost kleurenpracht


Ruggengraat 


Richting Herven


Reclassering heb ik niets me te maken


Het fietstunneltje met camerabewaking


(*)
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.