woensdag 20 september 2017

Woensdag Tzorg poetshulp, AS en cafetaria

Het opstaan ging net ff anders, de wasmachine gevuld en gestart, inclusief de vuile hoeslakens en zo.

Samen met Claudia de was afgehaald en opgevouwen en ik opgeborgen, en bed weer opgemaakt.

Naar de Adm Scholing geweest. Gerda kwam wat later, de rest was wel aardig op tijd.
Houria is vandaag jarig en we kregen lekker gebak in de pauze.

Toen via Orthen naar de Noorderplas gereden, 2 fietsbruggetjes over en dan rechts naar de Romelaan. Bij de apotheek zit gezondheidscentrum Maaspoort daar even gecontroleerd dat ik daar 4 oktober moet zijn ivm keuring rijbewijs. Verder de Macrogol en Electrolyten poeder 30 stuks afgehaald, daar had ik vanmorgen voor gebeld.

Toen door gereden naar de Jumbo wat kleine boodschapen gehaald.

Toen naar de nieuwe cafetaria geweest, vertrok iets na 18:00 en heb zeker 3 kwartier moeten wachten voordat ik mijn patat speciaal en goulash kroket kon opeten. Drukte en ze waren mij vergeten.

Terug naar huis gelopen even met Willem gekletst, Jacob de buurman gesproken, kliko aan straat gezet en nu achter de pc.

Tussendoor allerlei berichten via WhatsApp en Messenger ontvangen en zo.

Onderzetter heb ik al even


Noorderplas


Plas bij Omron, groenafval ligt te wachten


Langs de snelweg


Mast toegetakeld


Zig zag weg
Snoeiwerk slechts gedeeltelijk zichtbaar


Onder de A59; aan het einde van de tunnel toch weer licht


Lange aanhanger 
Hier kwam Erik me voorbij gefietst


Detail werkplek boek Word


Groepstafel


Graaf van Solmsweg


Vanaf de Engelse Dijk masten 
Hoogspanning en GSM


Wielsum is lang; dit kan toch overal zijn?


Bokkelaren ooit van binnen gezien


Stuw hier is het snoeiwerk wel aardig klaar


Deze brug vind ik mooi


Lokeren groentewinkel


Snoeptomaatjes


Ziet er bedriegelijk echt uit; dus niet


Deze auto is bijzonder; Nissan Sunny met afwijkende achterklepdeur
Stond  vroeger vaak bij de paardenweide langs de A59
Kwam ik dan heel vaak per week langs, en weet nu ongeveer 
waar de eigenaresse woont.


Nieuwe cafetaria verse frieten


Eindelijk dan toch nog 


Buitenzijde


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.