dinsdag 26 september 2017

Dinsdag

Kon normaal opstaan, eerst onder de douche geweest en had daarna genoeg tijd om rustig te ontbijten en vertrekken.

Adm Scholing ging redelijk normaal, probleem met etiketten in Word nog niet opgelost.

Daarna via ongebruikelijke route terug gereden, delen waren wel bekend, maar ik ben ook op nieuw terrein geweest. Ik heb daarbij niet alles in beeld gebracht.

Hieronder een link van een oude site die ik zelf in kale html ooit gemaakt heb;

Homepage GvN

En over mijn wijk;

Maaspoort

Bankje van Zwietenpark


Transformatorhuisje


Mist


Hedikhuizerweg 


Folders Demarrage


Klimop kan weer verder groeien


Mijn schriftje van vandaag


Makro, tijdens het maken van de foto kwam er een bekende voorbij
Geen spionage


Heineken


Gesprek met John was hier net afgelopen.
Schneider gebouw werd gesloopt


Bedrijfsverzamel pand


Bij Weener XL diverse richtingen mogelijk.


Ketsheuvel, noot eerder geweest


Kunst


Bruistensingel onbemand tankstation


D'n Boerderij koffie €2,20


Diverse producten


Koffie was lekker


Sint Teunislaan werkverkeer


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.