zaterdag 16 september 2017

Zaterdag, eendenkooi en zo

Had een goede nachtrust gehad gelukkig. Dat is geen vanzelfsprekendheid.

Kwartier lopen naar de eendenkooi. Veel met de kruiwagen gedaan, laden en lossen groen.
Er waren dit keer niet zoveel mensen aanwezig. Henk heeft een paar foto's gemaakt die mailt hij dit weekend heeft hij beloofd. Veel van deze dag heeft met timing te maken. 

Ik vond het niet makkelijk, maar gelukkig toch goed kunnen afronden. Daar ben ik nu tevreden over.

Daarna onder de douche gestaan en daarna mijn mobiel weer online gezet.

Bij de Lokeren bij Pjotr zat ik aan tafel met Nico de wiskundeleraar; we dronken allebei een oud bruin biertje. Het was een leuke gezellige ontmoeting waar ik met plezier op terug kijk. 

Zwanenfamilie 


Aparte plek


Ruimte voor publiek


Nooit in functie gezien
Hier had ik een ontmoeting met José
Toch van enig belang 


Detail leuning


Achtergebleven fles wijn


Groentewinkel


Ananas niet duur


Zwarte bekerhouder deze ronde


Volle tas, rest voor fietstas bedoeld


Echt of nep?


Deze echt echt


Overzicht


Waterpartij bij Lokeren


Hoefde net niet te schuilen


Afgewaaide tak


Tandarts Hover ingang


Andere deur


Hier woont Erik ergens


Meestal via de poort; dit is een uitzondering


Omlaag en omhoog
Is vlakbij en toch weinig foto's gemaakt


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.