zaterdag 9 september 2017

Lokeren en Rompert

Moest vanmorgen boodschappen doen, ik had in mijn hoofd om bij de Jumbo Lokerenpassage foto's te maken maar ben ik ook weer vergeten. Ik kwam wel Jan die bij de Pjotr werkte samen met zijn vrouw tegen. De vorige ontmoeting met hun was een paar weken geleden bij chauffeurscafé Treurenburg.

Gisteravond kwamen redelijk spontaan Martin en Antoinette op bezoek, had ik ff nodig, ben er blij mee.

Bij de Rompert kwam ik Gert tegen we hadden een gesprek, en op het fietspad mevrouw de Jong.

Eerste foto 12:30 is erg laat


Bouw vordert 


Mooi huis met Quad


Walkanten nieuw 


Kruispunt


Niet de zuilengang van Salamo


Ooit hier iets gegeten


Bloemenwinkel


Groentewinkel naast bloemenzaak


Le Mirage horeca koffie maar €1,60


Helaas dicht 


Limburgia stenen niet echt


Schoenenwinkel


Drankzaak


Allerlei smaken


Op soort kar uitgestald


Aldi vers brood


Kapper en AH


Had ik bij de Aldi gekocht


Hier tijd geleden op een woensdag geweest


Haring


Brillen


Winkel


Boom kom ik vaak langs


Klokhoek Klokkenlaan


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.