vrijdag 15 september 2017

Rare vrijdag

Ik voelde me goed genoeg vanmorgen om naar Vught-Zuid af te reizen.

Sies en ik hebben een groot stuk van de route samen gefietst.

Het werken ging redelijk, volgens mij geen fouten gemaakt bij het zeep inpakken.

Na de Grab & Go waar ik een kroket en karnemelk gekocht had Manon en anderen ontmoet. Had veel met de juiste timing te maken. Sies fietste een stuk mee. Daarna bij de Taalstraat even water gedronken en stroopwafel gepakt. Toen kwam Sies weer in beeld en tot het Heetmanplein samen gefietst.

Ik voel me vandaag redelijk raar. Straks ff rusten. Morgenochtend werken in de eendenkooi als ik me goed voel.

Fietsknooppunt 90 Rompertsebaan SuperCoop


Wat tank jezelf?


2 boten in beeld


Dit weer leeg/kaal


Koningsweg
Na het maken van deze foto kwam Sies in beeld


Viaduct Taalstraat
Samen gestopt


Kantine Weverij viooltjes nep


Zeep inpakken A


Zeep inpakken B


Radio werkte Sky radio vanmorgen


Kom ik iets tekort?
Veel telwerk


Dubbele tekst over elkaar


Maurickplein kunst in beeld


Taalstraat kerktoren zonder klok met gouden haan


Dat noemen ze flat


UPS Bossche Broek


Zidwal


Bastionder met gitaarspel


Schuine bouw


Bootje Binnendieze komt hier langs


Kikvors?


Beelden


Theater aan de Parade
Sint Jan beetje in beeld 


Lokeren markt


Niet duur


Bakkerij het stoepje Spakenburg


Hartig of zoet


Jumbo nu toch op de foto


Politie op bezoek


(*)  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.