zondag 28 mei 2017

Zondag parade

De dag goed begonnen, op tijd vertrokken, maar de man uit Bokhoven niet gezien. Dominee Marcel Wielhouwer preekte over Ezechiël 37:1-14.

Na de ochtenddienst ben ik naar de Parade gefietst. Dat was een onbekende route voor mij hoewel er ook veel herkenning was. Mijn fiets geparkeerd in de kerkstraat.
Gerie van de Laar was toch wel aanwezig. De toegang was gratis bij ter land, ter zee en in de lucht afdeling land blij dat ik rij.

In de middagdienst preekte dominee Jan Geersing over Lucas 19:11-28.

Het was een volle mooie dag.

Hier koos ik links


Hier koos ik terug


Nieuw stuk brugleuning


Vutterpad met zicht op einde


Ander pad


Zo heet dat dus


Bochtenwerk


Valenteijn bekende naam


In de buurt van de kerk


Evertsenstraat overzicht




Helftheuvel


Soort dam buiten werking


Onbekend merk tankstation ook slecht zichtbaar


Onder het CS 's-Hertogenbosch
licht aan het einde van de tunnel


De Draak


CS 's-Hertogenbosch


1 witte boot net zichtbaar


Ophaalbrug


De Sint Jan Kathedraal


Ter land ter zee en in de lucht
Blij dat ik rij
Voertuigen wachten


Ook


Midden bovenin de stellage waar ze van af gaan


Motoren


Water tappen


Hier gingen ze dus vanaf


Rechts Sint Jan / links Parade / vooruit Kerkstraat 


Café De Unie


Bij het Cementrum


Apart gebouw nu antikraak bewoond beetje


Rompert


Aparte scheiding


Rups op muts


Noorderplas recreanten


Langs de A59 terug kijkend


Hier had ik nog nooit gezeten, nu wel dus.


(*)
 

1 opmerking:

  1. Tja Gerard wat zal ik hier nu van zeggen? Beter niets dat is veiliger.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.