zaterdag 20 mei 2017

Repaircafé Vught zaterdag

Hoefde niet heel vroeg op te staan, zat rond 9:30 op de fiets. Het was relatief rustig bij de fietsafdeling. Had zelf een broek meegenomen met een losse zoom aan de onderkant netjes gerepareerd. En de senseo van mijn buurvrouw Janny kon ook gerepareerd worden, waterschakelaar vervangen.

Vandaag een frietje speciaal en goulash kroket gegeten bij cafetaria Maaspoort.

Ik denk dat ik deze keer goed mijn energie heb gebruikt.

Eerste pleisterplaats van de route naar Vught


Met photoshop kan er veel 


Relatief nieuw Taalstraat Vught


Blijft een mooi pand


Bouw inrit


Terug kijkend


Parklaan 21 Voorburg Vught


Varken en kippen


Magazijn luchtbehandeling


Deur magazijn


Folder


Wandelgang


Lege flesjes


Verpakkingsmateriaal


Containers


Koffie, koekjes en thee 


Stroomvoorziening


Ronde tafelconferentie in voorbereiding


Gereedschapskoffer


Ingang Weverij


Hebbes kledingwinkel


Toilet


Konijneninfo


Wit konijn


Onder de watertoren


Uitgang parklaan wel met de fiets niet met de auto


Taalstraat


Kunstwerk soort brug


GZG terrein  


Daar moet ik heen


Frietkot Maaspoort


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.