zondag 21 mei 2017

Zondag deel 2

Vandaag nog veel meer foto's gemaakt, ongeveer de helft moeten wissen, uiteindelijk kom ik tot 33.

Omdat ik vroeg van huis kon vertrekken had ik tijd zat om foto's te maken. Rond 16:30 was ik al aanwezig in de kerk. Had mijn boekje aan dominee Hijum gegeven, maar niet terug gehad. Krijg ik hopelijk nog wel terug.

En op de terugweg kon ik de alternatieve route nemen.

Heb al gegeten en gedronken rosé biertje was lekker.

Ingang paardenweide


Windmolen van onderen


A59 fietspad richting gemaalweg


Binnenvaart container schip




Zig zag weg


Afrit A59 richting Waalwijk en Zierikzee


Sligro alternatieve kant


Dammenlaan


Meanderflat kruiskampsingel achterzijde


Longdrinkglas ranja bij de kerk


Interieur GKV 's-Hertogenbosch


Rob vroeg zich af of ik dit mooi vind


Werkzaamheden kinderboerderij 


Engelenmeer


Mariaverering Engelenmeer


Bord Vutterpad


Halverwege


Midden op de brug


Het groen moet nog verder groeien om het te zien


Ingezoomd op 3 paarden


Waterpartij


Voertuigen Genie richting Hedel Treurenburg


Fietspadonderdoorgang  net zo groot als voor vrachtverkeer


Doorkijkje


Moonen bekende naam


Meander school mooie naam


Oud?


Plastic en beton


Dakconstructie niet netjes afgewerkt


Bij de maaspoortweg


Paardenbloem


Helder


Richting Noorderplas/Epigoon/Willibrordkerk


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.