zaterdag 6 mei 2017

Zaterdag uit de kunst

Vanmorgen redelijk op tijd opgestaan. Hoefde nergens heen, maar ik had in mijn hoofd om met de fiets met het pontje over te gaan bij het Heetmanplein 's-Hertogenbosch.

Het was een reis met hindernissen, maar ben toch gekomen waar ik wou.

Ik ben op plekken geweest waar ik nooit eerder was geweest, en veel waar ik wel eerder was geweest, zoals het Taxandriaplein.

Ik vond het een mooie route met mooi weer er bij.

Wie bepaald wat normaal is?

Gamma en moskee


Ooit met fietsen met mijn vader doorheen gegaan 


3 boten


Vlakbij station


Nog niet eerder hier gehad


Heetmanplein Tokyo Madrid


Heetmanplein Milan Paris


's-Hertogenbosch Heetmanplein


Koningsweg


Soort rondvaartboot, hier nooit gezien


Spuien


Pontje regels


Draaien


Gemaal Bossche Broek


Op afstand, gelukkig nog net op tijd 
gaat hier maandag 3 weken dicht


Gemaal achterzijde


Van deze kant nooit eerder gezien


Onderhoudspad


Skyline


Sint Jan in het midden kunstwerk 


Info


Hiker kwam ik vandaan


Uitzicht vanaf gemaal


Deze


Sint Jan weer in zicht 
Rechts visser in bootje


Speciale plek met name de boom in het midden


Redelijk oud


Monument veel bloemen zijn nep


Oude GZG terrein hekwerk met kunst


Bij café "De Unie" 


Vooruit kijkend


Kunst langs de weg


Nieuw stuk asfalt bij rotonde Aartshertogenlaan


Eerder gemaakt? Ik weet het niet


Weinig boodschappen nodig
SuperCoop Rompertsebaan


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.