woensdag 24 mei 2017

Enerverende woensdag

Redelijk normal opgestaan. Om 9:00 zou Jan me op komen halen en dat is gelukt. Had toen mijn fiets al voor het huis geparkeerd.

We hadden onderweg een leuke conversatie.

Via Hedel, Zaltbommel, Waardenburg naar Jozef gefietst. We kwamen precies volgens planning aan in Neerijnen. Daar even gepraat met Jozef, maar omdat hij ook nog ander bezoek kreeg was het van korte duur. We hebben wel de tuin kunnen bewonderen.

Daarna via Treurenburg naar de Adm Scholing geweest waar ik redelijk op tijd aankwam.

Daarna apotheek, cafetaria, Pjotr, flappentap en Jumbo geweest.

Ik voel de kilometers wel een beetje in mijn benen, maar met wat rust komt het zeker goed.

Op de dijk bij deze horeca dicht bij Neerijnen
Relatief laat op deze gedenkwaardige dag 


Hier woont Jozef


Tegenover dit kerkje


Zijn tweewieler


Overzicht


Richting toilet met minitractor


Aparte boom


Niet de bank van lening


Zijaanzicht kerk


Jan loopt door de tuin


Hoe noem je zo'n boog?


Ander bankje


Takkenzooi


Hoort er ook bij


Auto van het bruidspaar


Kas kweek


Hier moeten nog planten komen denk ik


Jan vroeg oude binnebanden
en kreeg ze ook.


ChauffeurscafĂ© Treurenburg 
nu eens op een woensdag


Adm Scholing mededelingenbord


Werkplek waar ik zat


Hier vandaag dus ook weer geweest


Autoambulance 


Maaspoortweg


(*)   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.