donderdag 25 mei 2017

Hemelvaartsdag

Vanmorgen helder op kunnen staan; was niet moe van gisteren meer.
Op mijn gemak aangekleed  en ontbijt gehad.

10:00 begon de GKV kerkdienst denbosch.gkv.nl

Leuke gesprekken gehad, veel ontmoetingen.

Had ruim de tijd om een mooie route terug te fietsen.

Start Vutterpad


Soort JOP (Jeugd Opvang Plek)


Kleine omweg


Vlakbij de kerk diverse kleuren


Kruiskampsingel


Kinderboerderij kruiskamp


Functie onbekend


Over de A59 heen richting Vlijmen


Engelenmeer


Naamloos verdronken


Bochtenwerk


Het loopt hier omhoog


Maasoeverpad hier nummer en barcode nog wel goed te lezen


De Dieze?


Mais al een beetje zichtbaar


Isolatiemateriaal?


Oude vrachtwagenband


Staalwerk


Gelukkig weet ik hier de weg


Genie met soort heuvel


Voertuigen voor kinderen


Treurenburg


Zicht op spuisluis


Reclame; relatief nieuw


Geen melk deze ronde


Plas achter chauffeurscafé


Roodbont vee


Bocht in beeld


Daar kwam Martin aangelopen, heb ik even gesproken


Oud Empel


Bij de begraafplaats


Maria verering begraafplaats


Ook soort JOP bij voetbalveldje


Voetpad


Flauwe bocht


Hoogwerker


Dierenkliniek bij Empel


Concurrent vlakbij


Geerke; kom ik nooit


Plas achter bij mij


Geen brug te ver


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.