dinsdag 30 mei 2017

Bewogen dinsdag

Ik had me bijna verslapen, want ik was aan het klooien met de wekker op mijn mobiel. Ik kwam dus redelijk op tijd aan bij de Adm Scholing met Eugenie deze ronde.

Op de weg terug via Henriëttewaard, Treurenburg, Maasboulevard en Achterpad, Maaspoortweg,  Noorderplas gereden. 

Speciale ontmoeting op de dijk met Martin; hij had mijn blog bekeken, en we zien elkaar vanavond bij badminton.

Van Zwietenpark A


Van Zwietenpark B


Van Zwietenpark C


Wensboom Adm Scholing


Speciaal zie je er toch niet vanaf


USB - kast


Sloop met shovel


Vutterpad


Windmolen overal te zien


Ophaalbrug, tijd niet geweest
Gezien uit Engelen Graaf van Solmsweg


Iets met renoveren


Henriëtttewaard


Huizenblok


Golfterrein 


Net voorbij de sluis


Mooie kleurstelling


Maasboulevard


Omhoog kijkend


Brug richting Hedel recht vooruit Maasboulevard


Ook vaker op de foto


LAngs de dijk richting Oud Empel


Maaspoortweg


Apart schiereiland Noorderplas


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.