maandag 1 mei 2017

Maandag en tevreden

Gezond op kunnen staan en op tijd op de fiets gaan zitten. Omdat het regende had ik mijn regenbroek gebruikt. Mijn mobiel in mijn fietstas gedaan voor de zekerheid. Gelukkig had ik voor de juiste schoenen gekozen. Deze dag veel bekende gezichten gezien; Ad, Marcel, Martijn, Erik, Ali, Bert, Patricia, Frans, den Bresser en nog een paar andere.

Voorburg Vught Parklaan 21 kom ik vaak langs
Wim de Ruiter zag ik daar ook.


Tak voor ketelhuisje


Uitzicht


Onder de watertoren


Straat meubilair


Pauze koffiemok en AAA batterijen voor fiets


Compressor en slijpsteen


Brandblusser en bezems


Overzicht fietsenwerkplaats


Buren, deze keer geen kuikens


Oude info Stenen Hut


Bij ingang Parklaan 
Markante plek visueel niet goed zichtbaar


Boxtelseweg


Maurickplein Vught


Links snelweg A2


Huis van Ferry Jagtman te koop


Huis niet zo heel erg oud


Dat andere Christus beeld


Bloemenpracht Vughterweg


Pontje, trap en gemaal


Speciale deur kan dus wel open


Kanonnen 


Puntig; hier kwam ik een dakloze tegen


Sint Jans kathedraal




Theater aan de Parade


Verzorgingshuis


Plastic afval


Thee en koffie onderdelen


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.