woensdag 10 mei 2017

Woensdag met hindernissen

Was op tijd aanwezig bij het Geerke praktijk dokter Emmers, maar ik kreeg te horen dat het bloedprikken in de vestiging Empel diende te gebeuren. Daar was ik nog nooit geweest.
Eerst gaan douchen en schone kleren aan gedaan. Gelukkig kon ik het bloedprikken gelijk vinden. Maar ik had geen formulier, maar dat kwam wel goed. 
Toen ik even moest wachten kwam Gerhardus Vos ineens voorbij; even mee gepraat.

Bij de Adm Scholing waren diverse mensen; Peter, Frans, Carol, Martijn, Houria, Mo, Radja, Inder, Micha, Gerda, Frieda, Hanny en Margreet.

Empel


Hier in deze straat moest ik zijn


Empel


Iets verderop


Dierenkliniek


Pools?


Wagenpark er bij


Groot boeddha beeld


Maasoeverpad


Loopt omhoog


Nieuwe asfalt iets donkerder 
Speciaal op verzoek deze foto


Zicht op water


Vutterpad brugleuning voor nieuw


In de buurt van de Sligro waren ze in actie


Adm Scholing alles bij de hand


Werkplek van mij; google maps 


Rietveldenweg


Zelfde plek


Graaf van Solmsweg


Paardenweide


Richting Grote Wielen


Over het Maximakanaal


Rondrit Grote Wielen klein Venetië


Idem


Zweedse stijl


Overal water in dit gebied


Strandje


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.