zondag 24 december 2023

Zondag kerk Wim en Agnes, en Sint Jan

Gisteren nog boodschappen gedaan, Lokerenpassage( is winkelcentrum Maaspoort)  bij Harm geweest en weer naar huis.

Vandaag geen route plaatje, ik ben opgehaald door Wim en Coby, naar de NGK kerk gebracht het was een doopdienst. Onze dominee Pim Poortinga schreef in mijn boekje, Lucas 1 : 28 - 55 "Leven met het vertrouwen dat God Zijn beloftes werkelijkheid laat worden".

Veel ontmoetingen, en daarna met Wim en Agnes naar Cromvoirt gereden. 

Vertrokken naar de Sint Jan parkeergarage en toen lopend door de regen naar de Sint Jan kathedraal voor een kerstmis. Muziek met de politie harmonie.

Weer thuis gebracht, het was laat voordat ik dit bericht maakte.

Ik voel me verder goed.



Boodschappen van gisteren


Bij de bloemist


Rechts aparte vaas


Kerk zendmicrofoon 


Blad 


Uit een blad


Tafel klaar voor ouderen


Plant in kerkzaal 


Zaal 


Pluche beest


Speelgoed


Muur weer klaar


Andere zaal 


Kunst


Uit kinderbijbel


Ander plaatje 


Krukjes voor het kindermoment


In de auto onderweg naar Cromvoirt


Tafel bij Wim en Agnes


Huiskamer Wim Agnes


Spel Triominos 


Schakelaars


Voorkamer


Pluche hond


Divers


TV hoek


Beeldjes


WC wasbak


Boekje 


Sint Jan kathedraal

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.