zaterdag 9 december 2023

Zaterdag wandeling eendenkooi

Vanmorgen ging de wekker om 8:00 half uur later vertrokken, nog even terug om muts te halen.

Gewandeld naar de eendenkooi ik zag daar John, en verder aanwezig; Rut, Ton, Annemiek, Tim, Rini, Lewis, Paul, Alfons, Jan en Teun. 

Ik was vooral bezig met de kruiwagen laden en lossen in de omgeving van Paul, John en Rut.

Een redelijk aantal ritten kunnen maken, en veel vragen stellen en kletsen.

In de pauze was het eten lekker.

Voor de rest voel ik me redelijk goed, het is slechter geweest.

Dadelijk Lokerenpassage boodschappen doen, Harm zien en wie weet nog meer. 

Statistieken;
1,92 Km afgelegd.
40:53 Opnametijd.
3,71 Km/u gem snelheid bij beweging.
4,51 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1tRVFHovyZY4emiOSQe3HvafFyV6L2Pc&usp=sharing


Wandelroute van deze zaterdag


Scouting gebouw


Bocht bij koeienhuisje


Water, snelweg A59 flat Bokkelearen 


Bij ingang eendenkooi


Blokjes hout hoezo snap ik niet


Nog meer hout


Overkapping


Loop ik alleen maar langs


Ooit opgestapeld


Banden hard?


Afzetlint 


Brug


Vangpijp begin


Water spiegel


Vanaf een brug


Rietschuur


Plas in het midden


Koffiemelk, bekers, koeken, handschoenen, 
deksel en bak, AH tas, matjes om te zitten.


Werkhandschoenen relatief nieuw


Riek 5 tanden in combinatie met kruiwagen laden en lossen


Mooi stuk boom (Els?) 


Nijl natten in aanbouw


Container gereedschap


Noorderplas Pisastaete, riet en bomen


Molens bij Noorderplas ze draaiden beide deze keer


Vis steiger Noorderplas 


Stukje Noorderplas


Nieuw stuk walkant


Speelplek rotsblokken hoezo?


7 koeien toch gezien uiteindelijk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.